18 yaşındayım (yeni doldurdum) gebelik şüphem var ancak idrar testlerine güvenmiyorum, anneme de kadın doğumdan sıra almam konusunda bahane bulamam benimle gelir. Dahiliyeden sıra alacağım, mide bulantısı var regl olamadım dersem beta hcg ye bakar mı acaba? Yoksa kadın doğuma yönlendirip sıkıntı mı çıkarır? Veya doktora doğrudan söylesem?
(22-12-2024, Saat: 22:44)4thfire Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]18 yaşındayım (yeni doldurdum) gebelik şüphem var ancak idrar testlerine güvenmiyorum, anneme de kadın doğumdan sıra almam konusunda bahane bulamam benimle gelir. Dahiliyeden sıra alacağım, mide bulantısı var regl olamadım dersem beta hcg ye bakar mı acaba? Yoksa kadın doğuma yönlendirip sıkıntı mı çıkarır? Veya doktora doğrudan söylesem?
en kısa yolu kadın doguma gıtmek
olmazsa acile gıdebılırsın bazı tedavılerden once zaten alıyorlar suphen varsa
bende acilde konusmak dahılıyeden daha mantıklı dahılıye mantıksız