MediFORUM - Türkiye'nin sağlık forumu

Tam Versiyon: Gebelik testi için dahiliyeye gitsem tahlil yapar mı?
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
18 yaşındayım (yeni doldurdum) gebelik şüphem var ancak idrar testlerine güvenmiyorum, anneme de kadın doğumdan sıra almam konusunda bahane bulamam benimle gelir. Dahiliyeden sıra alacağım, mide bulantısı var regl olamadım dersem beta hcg ye bakar mı acaba? Yoksa kadın doğuma yönlendirip sıkıntı mı çıkarır? Veya doktora doğrudan söylesem?
(22-12-2024, Saat: 22:44)4thfire Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]18 yaşındayım (yeni doldurdum) gebelik şüphem var ancak idrar testlerine güvenmiyorum, anneme de kadın doğumdan sıra almam konusunda bahane bulamam benimle gelir. Dahiliyeden sıra alacağım, mide bulantısı var regl olamadım dersem beta hcg ye bakar mı acaba? Yoksa kadın doğuma yönlendirip sıkıntı mı çıkarır? Veya doktora doğrudan söylesem?

en kısa yolu kadın doguma gıtmek 

olmazsa acile gıdebılırsın bazı tedavılerden once zaten alıyorlar suphen varsa 

bende acilde konusmak dahılıyeden daha mantıklı dahılıye mantıksız