You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Enjeksiyon sonrası sinir hasarı

Enjeksiyon sonrası sinir hasarı

Genel müdür
Enjeksiyon sonrası sinir hasarı
Bu yazıda blogda bır konuma gelen yorumdan bahsetmek istiyorum....


Gerçekten sinir hasarı yaşayan insanları bulmak ve neler yaşadıklarını görmek zor olabilir. Bu nadir bir durumdur. Bu yorumdaki kişinin sinir hasarı yaşadığını düşünüyorum o yüzden buraya taşıdım konuyu,,,

Önerileriniz önemli;



Alıntı:Merhabalar, yaklaşık 20 gün önce ara ara göğsüme saplanan ağrı sebebiyle acil servise gittim. Naprosyn jel reçete edildi ve kalçadan iğne yapıldı. Kuvvetli bir elektriklenme hissetmemle birlikte ayağa kalkamadım. Oturup dinlenmemi söylediler fakat sağ bacağımı komple hissetmiyordum. Yarım saat sonra topallayarak çıktım. İlk hafta sadece topuk ve ayak sağ tarafında yanma karıncalanma vardı, ikinci hafta baldırimda kas yanma hissi ve gerilmeler başladı son üç gündür ise bacak arkası yukarı doğru gerilme çoğaldı. Acının tarifi yok, uyku mümkün değil, yemek yemek imkansız, oturmak haram. Ancak yürüyerek acıyı azaltabiliyorum oda topallayarak. Ssk yok, özele gitmeye imkan zaten yok. Acilde mudahele yok. Hadi bir şekilde hallederiz desek bakıyorum 1 haftadır hiç bir klinikte randevu yok. (Yürüyerek ve canım yanarak yazıyorum lütfen kusruma bakmayın) Sorum şudur; bu yanmalarin yukari doğru çoğalması ilerleme mi yoksa iyileşme belirtisimidir? Ödem oluştu ise zamanla geçmesi mümkünmudur.? Ortopedi veya nöroloji randevusu almaya çalışıyorum sanırım doğru branşlar? Bu geçen vakitte iyileşme yönünde mi yoksa kötüleşme yönünde mi ilerliyor bu belirtilere göre sizce? Teşekkür ederim.



Sonraki gelen yorum ve ilerleyen süreç;



Alıntı:Bu sabah, halen randevu bulamamış olmam dolayısıyla acil servise gittim. En kısa sürede Beyin sinir cerrahisine görünmem gerektiğini söylediler. Bu süreçte reçetesiz ilaç kullanmayan biri olamama rağmen bulduğum her ağrı kesici hapı içmiş bulundum. Bu tür komplikasyon veya sinir ödemi, baskı, gollenme vs. gibi rahatsızlık yaşayanlarin vücuda gereksiz ilaç yüklemesi yapmamasını tavsiye ediyorum, çünkü gerçekten ağrı kesiciler çözüm değil. Cevabınız için tekrar teşekkür ederim. Sağlıkla kalın.



Yorum sahibi güncelleme yaparsa gene paylaşırım veya buradan kendisi de yazabilir...
[Resim: x3nNi.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren MediFORUM - Türkiye'nin sağlık forumu sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.