Skip to main content

MediForum

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Sizler için oluşturduğumuz tüm hizmetlerden tam olarak yararlanabilmek için aramıza katılabilirsiniz. Siz varsanız, biz varız! Üyelikler ücretsizdir ve her zaman ücretsiz kalacaktır.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)


İdeal Ayakkabı Nedir?

Konu

#1
[Resim: Shoes2.jpg?itok=vWyuRgom]


Şimdi, muhtemelen yanıltıcı başlık seçtim, çünkü bazılarınızın 'ideal ayakkabı' olarak adlandırılan bir ayakkabının görüntüsünü görmek için geldiniz. Ne yazık ki, ideal bir ayakkabı diye bir şey yok!

Ayaklarımız günlük yaşamımızda muazzam bir rol oynar, yürürken vücudumuzun ağırlığını almaktan çok daha fazlasını yapar. Vücudumuzun eklemlerinin yaklaşık dörtte biri ve ayaklarımızda bulunan birçok kasla, değişen kuvvetleretepki vererek denge sağlar. Bunlar günlük faaliyetlerimize devam ederken hepimizin farkında olmadan yaptığı hareketlerdir.

Özellikle sağlık çalışanı olarak o kadar çok yürüyoruz ki, ayaklarımız inanın çok değerli ve yorgunlar.

İlkel varlıklar olarak, ayaklarımız yaprak, kum ve ovma gibi doğal, çok daha yumuşak yüzeylere maruz kalacak şekilde tasarlanmıştır. Birçoğumuz çimento, döşeme tahtaları, fayanslar vb.Gibi düz sert yüzeylerde yürümekten kaçınabiliriz. Ayakkabılarımız ayaklarımızı, bacaklarımızı, kalçalarımızı ve sırtlarımızı korumak ve desteklemek için hayati bir rol oynar.

Yürüttüğümüz faaliyetlere uygun ayakkabılar aramamız çok önemlidir. Ayakkabının ayağa düzgün şekilde oturtulması da çok önemlidir.



Ayakkabı alırken hatırlanması gereken bazı hızlı ipuçları:

- Tırnak hasarının önlenmesi ve ayak parmaklarımızın sağlığı için en uzun parmağınızdan ayakkabının ucu arasında biraz boşluk olması önemlidir.

- Ayakkabının yeterince geniş olması gerekir. Ayağınızın ayakkabıların kenarlarına doğru bastırdığını görebiliyorsanız, bu, ayaklarınızdaki basıncı ve zayıf bir oturumu gösterir. Zamanla bu sinir, kas dokusu ve eklemlerimize zarar verebilir. Açar ya demeyin!!!!!

- Ayakkabıların 'açması' bir efsane. Ayakkabı  hemen o an rahat değilse, ideal değildir.

- Gün içinde ayakkabılarınızı satın alın. Gün ilerledikçe ayaklarımız genellikle şişer, bu nedenle öğleden sonra / akşamları ayakkabı almak olmaz.




İyi ayakkabılar giymek, kendinizi en iyi şekilde hissetmenize ve yaralanmaları önlemenize yardımcı olabilir. Ayakkabı seçimi sadece ayaklarınızı değil tüm vücudunuzu etkileyebilir.



Aşağıdakileri yapan ayakkabıları arayın:
- Bir yandan topuğu, diğer yandan ayakkabıyı topuktan tutun. Ayakkabı topuk çevresinde rahatça hareket ediyor olmamalıdır.

- Ayakkabıyı her iki uçtan tutun ve bükün, ayakkabı hafifce bükülebilmelidir. Özellikle ayak parmaklarınızın büküldüğü yer.

- Ayak parmaklarınızın rahatlığından emin olun. Ayak parmaklarını içeri itmemeli veya kıvırmamalıdır, yeterince uzun ve geniş bir alanda olmalıdır.

- Hemen kendinizi rahat hissedin. Ayakkabı giyildiği andan itibaren rahat olmalıdır.


Ayakkabı ne zaman değiştirilir?
Topuğa bak . Çoğu insan zamanla topuğun yanını yıpratır. Topuk açılı olduğunda, attığınız her adımı değiştirir ve bacakta veya sırtta ağrıya neden olabilir. Ayakkabıyı değiştirin.


Koşu ayakkabıları eskimese de ağrıya neden olabilir. Çünkü şok emme kapasitesini kaybederler. Koşu ayakkabısını değiştirme kılavuzunda tahmini km değeri vardır. Bir yaşından büyük koşu ayakkabıları da, neme veya ısıya maruz kaldığında tabandaki değişiklikler nedeniyle ağrıya neden olabilir. Koşu ayakkabılarını sadece koşu için saklamak ayakkabının ömrünü uzatacaktır. Eski koşu ayakkabıları yürüyüş için kullanılabilir.


Farklı ayakkabılar için farklı faktörleri düşünün:
Spor ayakkabıları : Dört çeşit koşu ayakkabısı vardır: hareket kontrolü, kararlılık, nötr / yastıklama ve minimalist. Sizin için doğru ayakkabı kemer tipi ve biyomekaniğe dayanmaktadır. Ayakkabıyı test etmenin bir yolu yürümek ve koşmaktır. 

Ayrıca ayakkabı ile tek ayak üzerinde çömelin, eğer denge ve rahatlık var ise ayakkabı doğru ayakkabıdır. Ayakkabı giyildiği an rahat hissettirmelidir.


Spora özel bir ayakkabı koşu ayakkabısından daha iyidir çünkü daha fazla destek sağlayacaktır.


Sandalet : Parmak arası terlik sadece kısa mesafe yürüyüş için iyidir. Ayağın daha fazlasını kaplayan kemerlere sahip sandalet seçmek iyidir.


Kadın ayakkabıları  genellikle ayaklara, dizlere ve topuklara zarar verir. Topuklular tüm vücut duruşunu değiştirir ve ağrıya neden olabilir. Topuklu giyiyorsanız, daha düşük bir topuk ayakkabısı, daha geniş bir topuk seçin. Gerektiğinde yüksek topuklu ayakkabılar yanına herhangi bir mesafe yürümek zorunda kalırsanız daha alçak topuklu ayakkabılar alın.

Ayakkabılarınızı bağlamak ve çözmek için zaman ayırın:

Ayakkabınız rahatça oturduğunda ve etrafında kaymadan ayağınızın bir uzantısı olarak hareket ettiğinde en iyi şekilde çalışacaktır. Ayakkabınızı çözmeden çıkarmak, ayakkabının desteğinin çok daha hızlı bozulmasına neden olur.



Hemşire terlikleri; efsane sabolar.

Sabo terlik kendisini kanıtlamış sağlık çalışanı terliğidir. İncelemek ve indirim kodu almak için aşağıdaki bağlantıyı tıklayın;

[Resim: OrtakSabo.png]


İNDİRİM KODU ;  https://ucakisgiyim.com/sabo-terlik?trac...829129da9b
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task