Skip to main content

MediForum

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Sizler için oluşturduğumuz tüm hizmetlerden tam olarak yararlanabilmek için aramıza katılabilirsiniz. Siz varsanız, biz varız! Üyelikler ücretsizdir ve her zaman ücretsiz kalacaktır.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)


Konu

#1
Abilerim ,ablalarım ben 1 yıldır paxil kullanıyorum ve şuan kendi kendime bıraktım bi zararı olurmu ,4 gündür içmiyorum, 3 aydır 2 günde 1 içiyordum, şuan ani kafa hareketlerimde sanki elektrik çarpıyo kafamda ve mide bulantısı var, yan etkisi diye tahmin ediyorum ilacı bıraktım diye kaç güne düzelirim yardımcı olursanız sevinirim
Cevapla
#2
(14-08-2020, Saat: 23:07)malazivore53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

[Bağlantıları görmek için VİP üye olmanız gerekli, detaylar için Tıklayın]

Abilerim ,ablalarım ben 1 yıldır paxil kullanıyorum ve şuan kendi kendime bıraktım bi zararı olurmu ,4 gündür içmiyorum, 3 aydır 2 günde 1 içiyordum, şuan ani kafa hareketlerimde sanki elektrik çarpıyo kafamda ve mide bulantısı var, yan etkisi diye tahmin ediyorum ilacı bıraktım diye kaç güne düzelirim yardımcı olursanız sevinirim


Birden bırakman sakıncalı. 

hatta bırakma birden. Kullanımına eskisi gibi devam edip, doktoruna başvur ve bırakma olayını konuş. 

kademe kademe veya başka ilaç önerisi ile olur bırakman
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task